Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 2, 2009

TrAnSForMERs II

bestnye dpt tgok Transformers II nih..actually the first Transformers movie,aku der tgok..so alang memang sgt beria-ria ajak gi tgok movie nih..sampai aku sanggup amek EL laa..heheh..mulenye dh g dah ari ahad tuh..tp tau konpom la takder tiket..sudahnye..kitorg beli trus untuk ari isnin..hambek ko..siap tayangan kul 1245 plak tu...heheh takde mood nk tgok movie langsung kann..ye laa..slalunye bfore this..aku tgok malam...bile kene tgok tghari camtu...ase ngantuk gak...citer nye..mmg besh...banyak sgt fighting antara robot-robot..bising gak laa movie nih...aku nk citer sinopsis pon tak brape nk pandai..so kire sape nk tau story gi je laa tgok sendiri k..kalo tanak tgok kat panggung..korg carik je laa VCD kat psr mlm kan..aniwei..citer nih mmg beshh...klako de..sedey pon ade..de gak laa part yang aku ase nk nangih..heheh mase Optimus prime tuh kene tikam n jatuh rebah kan..tp pelik lak ase nangis sebb robot kan..so..aku thnkan jer laa air mater..kang alang ejek aku lak..tapi ..abih je tgok..kitorg berdua sepakat merasakan akan adernye Transformers III..so tungguuuu...


no seat kitorg..mase beli tuh mg dh suh budak kaunter tuh give the best seat...hhehe..pueh ati
nih mase babak mane ntah..aku cuber2 nk snap gmbr lam panggung..tp sh set camera off flash kan..kalo tak maunye aku kene halau kuo plak kan...


3 comments:

nana said...

ermmm...nak tgk gak,tapi tak dok sapa nak jaga alya....dulu yg part 1 dah tgk,mmg best....ermmm..tension...dah 2 taun tak masuk panggung...ada baby susah...

jai said...

tggu kuar cd la onah... tgk kat umah je... odah, mne ley amik gmbr laaa... illegal action!!hahhaha

Shida Alang said...

nana: sian ko..tuh lee sape suh takde mak mentue dekat ngan umah..hahah gue tggal aje..same neneknye...

jai : huhuh..tu arr jai..gigil je tgn gue kuo kan camera...