Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 14, 2009

FaMiLY AffAiR...My BiG FaMiLY


Besar ke family aku ?? ermm.. adik badik aku 9 org..tambah mak abah aku sume jadik 11 org..ramai tak ??peh tu plus 2 ipar..plus somi aku..jadik 14..plus 2 my nieces alya N farisha..plus aiman..sume skali jadik 17 org...so..terer tak math aku hahaah..meh kite zoom muke2 ahli ahli keluargaku..


nih laa..mak and abah aku..saaayanng sgt

nih 6 org adik aku yang merasakan diri mereka model tiang..ermm

nih..adik badik aku gak..lam gamba nih adalah anak 1st sampai anak no 5..

our family @ Cameron Highland..ehh..tp bukan 17 org kan..?

separuh famili @ Kota Bharu, Kelantan..

erm..tibe2 bile aku tgok balik picture2 yg aku carik lam folder lamer..aku jadik rindu plak..rindu kat mak abah @ Perak..bile dah beso2 camni..masing2 ngan hidup masing2..so sudahnya yang duk ngan parent aku cume adik yg bongsu je..yg lagik lapan tuh sume dah de life sendiri..ader yg duk kat rawang..puchong..pj..UK...n aku sendiri kat sg. buloh..huhuhu rindunye kat sumer..

No comments: