Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 14, 2009

Meh..aku KenaL Kan DiriK...


Erm..caner nak mule ek....aku nih simple je orgnye...tak huduh sgt..tp tak le lawo sgt ...actually aku dah berpunya..punya asben n punye baby yang tomei...hehehe..aku asal org Perak..n now dah mastautin kat Sg. Buloh kesayangan asben..( tak tau nape.dia nih syg sgt Sg. Buloh dia nih..ermm..musykil)..my hobby membacer n layan tv..aku ske gile ngan realiti tv..drama series cam CSI..Desperates H...Without a Trace...ant etc..arghhh pe lagik nk citer nih...pe2 pon..peh nih aku introduce people yg be part of my life..

yang ni la asben aku yang terchenta..kite kenali dia sebagai Alang je ek (dia nih anak ke 3 lam famili dia) ..panggilan yang ala2 romantis biar aku je yang tau..hahhaa

haa..nih cik aiman..buah ati aku..tomei tak???mama dia yg lebeh2 kann



2 comments:

cYiD said...

mama die x lebey2...
mmg comey pon! :D

-kwn adek awk jai

Shida_Khairi said...

TQ cYiD..kwn rizal kan...familiar name Cyid nih dr blog Chaq..