Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

berjimba di Wet World,Shah Alam..


Event neh mmg dah lamer terlepas,tp di waktu senggang neh baru aku ader mase nk citer lam blog..akceli g mandi manda kat we world, Shah Alam neh tak dirancang..ikotkan aku mmg bekerja pader hari tuh..weekday le katekan, tp camne ntah..survey2 punye survey tpt mandi2 lam tenet, teringat aku wet world neh..yg penah aku pegi time bujang..tp mmg lame gile dh time tuh..so,lam tenet pon de letak no phone..so aku pon kol la..tanye fee n visitor nye…smmgnye weekday..haruz le takde org kan..enter fee nye adalah sgt murah okeh..dewasa bru rm 10..aiman haruznye free kan..so..aku trus berdesup amek hafday…(kebetulan alang mmg cuti kan )..then balik mengejot trus ajak g sane..mujur laa alang setuju ngan idea mendadak wife nye itu…tanpa berlengah kitorg pon gerak ke s.alam…bile smpai tmpt tuh cam sunyik je…tak crowded..aku lak naik segan..g tanye guard tuh dlu…then bru masuk..mujur gak ader 2-3 group lain time tuh.tapi bagik aku adalah sgt best kalo g weekday neh..sume tpt main leh konker..sbb tak de org…aku yg berbdn dua neh pon ala2 tak sedok dirik je main air gak..tk leh tahan beb..tambah time tuh mmg panaz kann…yang aku nk g beria pon bukan sbb aku..mmg nak bwk aiman meraser..n aiman adalah sgt happy jumpe air..ske aku tgok kehepian dia tuh…selain aku 3 branak..aku ajak my MIL and SIL follow skali..at least meriah le jugak kann….tuh saje stori ku di Wet World, Shah Alam…aku dh war2 kan cter neh kat my sister2..n kitorg plan pon cam nk g lagik skali pas aku abeh pantang neh…dorg pon tringin nk bwk anak2 dorg..one useful tips..mmg kene g weekday..bru pueh…tp terpksa la korban kan annual leave anda okeh….layan pic…

No comments: