Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

Lahirnya anugerah kedua itu..





Erm…camner ek..aku nk bermule..mmg teringin nak update kesah aku deliver neh (sbb mase aiman lu aku takde blog agik) akhirnya penantianku selama ini sudah tiba harinya…ikotkn due bb ku ini yang diberikan oleh Klinik adalah pada 23 March, tp upenye pada 12 mac, bb dah nak kelua melihat dunia..aniwei..syukur aku kepada allah kerana semuanya selamat..aku dn bb juga sehat, dilahirkan pada pukul 108 pm…di hospital sg buloh, dengan berat 3.35 kg..berat sket dr abgnye dulu…bayi lelaki itu dilahirkan dengan sangat sempurna dan elok paras rupa..alhamdulillah..terima kasih ya allah..kerana kau perkenankan doaku selama ini..semoga anak ku sihat,sempurna dan selamat dilahirkan ke dunia mu ini…tapi kelahiran kali ini tanpa abahnye di labor room.kate alang..dia sedar ader call kat HP..tp dia tak dpt nak angkat sbb tgh solat jumaat..mybe gak aku ase hospital kol pon terlewat sket..aniwei..tak kesah laa kalo dia tak masuk kali neh..sbb mase aiman lu..dia dh de pengalaman lam labor room..kali neh punye kelahiran pon..labor room aku tuh ramai plak JM..tp takde dr..sbb aku takde mengalami sebarang masalah kesihatan yg lain..mule2 aku selamat deliver aritu, aku meraserkan pengalaman kali kedua neh agak sukar..tp bile aku pikir dn ingat kan balik..kelahiran kali neh lagik cepat dr yg first..walopon proses nye cam ssh sket…aniwei..aku tak mo dh igt2 balik pe yg berlaku lam labor room tuh.yg penting skang..sumenye selamat..alhamdulillah.

No comments: