Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 19, 2009

CuPcaKeS oh CupCaKES!

Cupcakes...ermm..skang nih cupcakes dah agak glamer kat Malaysia ...skang nih kadang2 besday ke..wedding k..org dah pakai cupcakes..bile cupcakes nih dah glamer..aku pon cam berkenan la nk blajar buat cupcakes...tambah plak ..nezz month bezday aiman..aku de le terpikir cam nak buat cupcakes..erkk..rajin ke aku nih?? hahaa..ye..ye je..lepas dah sebuk2 surf kat internet resipi nye..aku pon try le buat cupcakes malam td..huh..semangat tuu..hheheh..sib baik jadik...tapi aku tak dpt la nak decorate cupcakes aku tuh ngan icing atau krim bagai..cume aku letak coklat jee..so..agak2 nak tau resipi ..letak je note kat comment k..

cupcakes aku yg dah siap..huhu..besh je tengok upenyer, cam sayang je nak makan..tp candy kat atas tuh kene abaikan sbb tak beshh...


2 comments:

Unknown said...

sedap nye...size nye tu kecik ke besar...nmpak mcam almond london je..

nana said...

besar la jai ,cam cupcakes yg dijual kat ledai tu....