Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 20, 2009

YaMaHA LC ku...JgN JeLEZZ aa...

Sebelum nih aku n alang memiliki motor Honda EX5..tpi nak dijadikan citer motor kitorang yang dah abis bayo nih hilang..sadiskan..cerita kehilangan nye itu agak complicated…so tak nak laa aku citer panjang lebar kat sini kann..pader sape2 yang mengetahui je laa kan ..(my family laa tuu).lepas je ilang motor tuh..kire kitorang agak patah kaki laa..ye laa bayangkan setakat nk g kedai aci India kat depan tuh naik kete tak ingat kan..lamer gak laa kitorang pakai keter nih..minyak pon sakit gak..ye laa..kdg2 alang amek aku tak tpt keje..then rushing g hospital lak..sudahnye..setelah bersabar 2-3 bulan, kitorg amek keputusan utk beli lagik motor..huhuhu…abis laa…mule2 cam igt nk beli second je..murah kan..tp alang kater alang2 nk buat rete..beli baru ..peh tuh nak lagik power angkat LC beb....hah hambek ko.pueh ati…tp tuh laa dah amek LC iso gak…takot ilang kan..sudahnye letak lam umah..ermm..mujur aku tak letak lam bilik tido aku ..punye la ssh kalo dah pakai moto baru kann…aniwei..aku pueh ati gak laa..sbbnye dah tak yah bazir minyak kete..snng laa kalo nak rushing2.

** for sumone..TQ ur help..

Black n White..cun tak kaler nih..tak byk choice kan..tp aku aser cam macho je kaler nih kan..nmpak tuh siap duk lam umah .takott wooo..kalo ilang....

No comments: