Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 27, 2009

TraInINg !

Pada 25/26/27 Mei, aku kene antar g training...mula2 aku aser cam malas nak g sbb training tuh kat Sri Kembangan..jauhkan, tapi mujurla transport disediakan..aku bukan ape..risau kalo training tuh abih lambat..ye laa aku nih kan antar anak kat baby sitter, tak sedap la kalo amek aiman lambat2...sian gak kat bb sitter,aiman tuh skang dah lasak. mujur la lam 3 hari tuh, training tuh tak abis lewat sgt..mule2 mende camnih aser malas, tapi bile dah pegi best plak sebenarnye..banyak gak laa new knowledge yang aku dapat kat sane and dapat gak la..kenal rapat ngan staff IUCTT yg sebelum nih tau name n pandang2 dr jauh je cam Ummi n Nick.nice to meet u all..

participant tengah presentation.

time mkn2..mkn nye besh..
nick/ummi/sue/me

gambar sume participant dari IUCTT.
niesya/khalid/syira/kamal/Miss Lega/Nick/me/ummi/sunita

3 comments:

Anonymous said...

segan ler letak pics nik.. nmpk gemok.. tp mmg hakikat gemok pon.. ahaks... pe ler... neway.. muga sntiase menghidupkn blog neh.. klo xde keje ley gak layan citer akak.. besh woo.... huhuh

Unknown said...

ooo ni la training yg kasi tau ritu...ni mst sbb makan best, sbb tu kate best..hahahhaa

Shidazawawi said...

Nick - ala..pe segannye..tak nampak besor pon..TQ nick..rajin2 le tgok blog n k..

Jai- haa...tau takpe..mmg besh..mkn yg beshh...yg free lagik beshhh...