Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 18, 2009

KAwen..KAwen..KaWeN

Asernye dah lamer aku tak update blog nih kann...saje je aku pilih tajuk kat atas tuh..actually, adik lelaki aku baru je mendirikan rumah tangga dengan aweknye...dan disebabkan ketidakbizian aku nih..aku pon mencarik laa gambo2 kawen adik badik aku yang lain..kat sini gak aku post gambo2 mase wedding Joe..layanzzz

Upacara membatalkan air semayang..


Pengantin lelaki yang baru tiba depan umah pengantin pompuan..sapelaa yg pegang payung tuh ekk..cam familiar jee..

pengantin bersanding

Our famili wit pengantin

Pengantin berarak..tema colour hijau lumut nih kat belah lelaki.

pengantin wit our famili.

pengantin dengan ibu2..hehee

2 comments:

jai said...

best nye kalau org pon ade jugak time ni....joe, slamat pengntin bru!!!

nana said...

ermmm .....tgk la 'ibu2' itu....baby lebih kurang sebaya jeee....