Daisypath Anniversary tickers

Thursday, October 22, 2009

ada apa dengan bajet 2010 ?

sebenarnya sebelum nih,aku sendiri tak penah heran n amek tau bile pon kerajaan akan mengumumkan bajetnya setiap tahun, lagipon aku bukan kakitangan kerajaan, tapi lepas alang menjawat jawatan lam kerajaan (MOH) aku jadik tukang sibuk gak ngan belanjawan negara..hahah.maklumla selalunya bile ade bajet nih, gomen staff mula mengharapkan bonus, kenaikan gaji atau lain2 berita gembira untuk rakyat, selalunya terkecuali aku yang cume staff private..sejak seminggu sebelum bajet tuh dibentangkan harinih, Jumaat pukul 4 ptg nnti, aku asik mule sebuk bukak paper dan bace ape2 yg berkaitan ngan cuepac dan bajet 2010..hahah..gitu sekali semangat aku kan..bukn untuk aku pon..aku carikkan news untuk alang, dia tuh busy, aku yakin dia tak tau menahu pon sal cadangan2 cuepac kalo aku tak inform dia..bertuah gak gomen staff ader org cuepac cam Mr. Omar Osman, yang lantang mengsyorkan bonus dan mcm2 lagik...aku pon ternanti2 dan mengharapkan alang dapat bonus...bukan senang nak tunggu duit jatuh berdebuk camtu kan..nak harapkan my company, ntah laa bile..semoga petang nih, bajet yang dibentangkan oelh YB Najib tuh membawa berita gembira untuk suami aku dan seluruh staff gomen yang lain.so same2 laa kite tungguuuu...

No comments: