Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 7, 2009

nape skand slalu penat !! huhu...

Akhir2 nih ..aku slalu cepat penat..huhu..mungkin gak sbb skang pon aku expecting pregnant..almost 4 month..dan aiman plak sejak akhir2 nih sangat2 lasak dan aktif..kate org dia akan buat kelaku biler tahu nk dpt adik..huhu camtu ke ?? yang aku sian kan..ofkos le mak mentue ke..merangkap bb sitter dia..tambah plak umah mak de tangga dan segala bagai mende..mesti penat melayan kerenah aiman yang ske panjat memanjat..bab2 buka tutup peti sejuk tak yah ckp laa kan..peti sejuk kat umah pon aku dah seal..laci rak tv aku dah seal..almari dapur aku seal..sudahnye sume tuh burden aku balik..when i wanna used any things inside...huhuh..aser nak nangih sangat..after rayer holiday..abah dia pon sgt busy ngn roaster keje..ye laa seswai laa dengan cuti raye dia yg sgt panjang aritu...aku kdg2 tanak lepuk2 dia selalu sbb kesian..tapi kdg2 cam ilang sbr gak..arituh dia main baling2 toy..kebetulan de satu toy tuh wat dari kayu..leh plak dia baling..betul2 kene bibir aku..terkejot gile sbb sgt sakkt ok..bibir aku pecah n berdarah lagik..mase tuh aku terdiam jap..pikir..nk lempang ke tanak budak nih..n sudahnye...aku biokan ajer, sbb sian kat dia...huhu..aku arap..aiman tak semakin aktif n lasak..penat le mama man..kalo le kau faham...

2 comments:

illahafiy said...

shida oiiiii...itulah yang dinamakan anak tau.... kau baru sorang...yg akk nie ompek....bukan menanah lg otak nie...pecah bersepai dibuatnyer......

Razida Hanim said...

sabar..sabar...