Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 19, 2009

rindu pada mu...

misteri je tajuk tuh kan...rindu kat sape??rindu kat aiman..smlm, aku ase emosi je..mungkin sebab sedikit penat (walopon tak de pon keje byk kat opis)..peh tuh mase alang fetch aku kat opis..dia bagitau aiman takde kat umah..mak bwk g Sg.Serai..nnti ptg sket dorg anto kat umah..so aku pon tak bape kesah je..balik n wat keje umah cam bese...tggu punye tggu,alang yg balik dulu..dia kate maybe mlm nih aiman tido umah mak ngah dia( my MIL kene jaga anak kak ila jap..coz she went to hospital)..peh tuh aku pon aser tersentap pulak..nak nangis pon ader..seyess..dr petang tuh aku dah teringat kat dia..sbnrnye..dia pon tak bape sehat.demam..tuh lagik aku aser tak leh tahan tu..tambah pulak..bantal busuk dia tertinggal kat umah...eeei..mmg aku emo laa...mkn pon tak lalu..poyo je kan..seyes..sejak dia lahir ..tak penah sekali pon aku tak tido ngan dia..huhuhu..tak tahan..mmg aku sedih gile..alang pujuk gak cakap..bukannye lame..tapi aku mmg tak leh..asik teringat jeaku ajak alang g amek aiman mlm tu..tapi kate nye dia penat sgt sbb keje syif pagi-petang..aku ase dia mesti tertunggu-tunggu aku amek dia..huhu...mlm tadik..terus aku pon emo ngan alang..sbb dia steady je bile aiman takde...aku tulih nih pon aku ase nk nangis..sbb aku tak jumpe dia lagik..ptg nih balik keje bru g amek...aser tak sbr aku nak tgok muke dia..huhu penangan rindu toi..nih belum kene g kursus outstation kate alang...agak2 kalo kene kursus kat luar 2-3 ari..maunye aku gile meroyan kot...hahha..mlm tadi pon aku tido ngan bantal busuk dia yg tertinggal tuh...seyess weei...gua rindu gile kat dia....


2 comments:

illahafiy said...

rindu yer.....ingatkan anak yer... gua bagi can second honeymoon x nak ker take advantage tue....pegi arr makan western ngan alang....

shida said...

dah tuh..time takde aiman,..duit pon same takde..hahaha..kalo berduit aritu..ke uptown mau!!!